Tuesday, April 28, 2009

GUNTING RAMBUT

Tak tau la yamin ni takut ke atau nak tunjuk macho masa gunting rambut..Aku ngan hasben rasa teruja sungguh sampai siap rakam lagi. Mesti 'ane' yang gunting rambut ni rasa tensen giler ngan gelagat kitaorang..haha!

video


Satu transformasi akan berlaku...

Dan hasilnya..


4 comments:

  1. apasal muka cam tak rela aje kena potong rambut?

    ReplyDelete
  2. Mama-Miya,

    Mungkin yamin ingat kitaorang nak bawa dia gi jenjalan, rupa2nya pi kedai gunting rambut. Tu yang monyok semacam..hehe

    ReplyDelete
  3. Tak lama lagi turn danish potong rambut plak ni.....

    ReplyDelete
  4. Rin,

    Nanti taruk ar gamba danish kat blog ko.. :)

    ReplyDelete