Monday, April 6, 2009

HASIL TENUSU

Hari ni aku nak tunjukkan hasil tenusu ku. Walau pun tak seberapa, tapi bagi aku jumlah ni cukup besar..bagi aku la. Daripada pam angin..kuar setitik. Dari setitik..jadi sesudu. Dari sesudu..jadi beberapa sudu. Kemudian dapat dalam 0.5 oz. Skg alhamdulillah dah mencecah 1 oz. Kembang kuncup jugak lah idung aku duk belek botol tu. Nampaknya usaha aku tak sia2..hoorey!

Gamba ni masa susu aku baru nak cecah 0.5 oz


Yang ni plak dah cecah 1 oz..




6 comments:

  1. chaiyok! chaiyok chippo! inilah semangat yg kita perlukan :)

    ReplyDelete
  2. salam liza..

    tak pe, lama2 banyak lah. kena sabar dan banyak berehat. jgn stress sangat ye. insya Allah, benda yang baik akan diberkati Allah.

    pasni sesi pumping jangan kurangkan. buat ikut rutin harian. akak sekarang ni amalkan ratah milo, ntah napa ek tapi even guna medela harmony boleh dpt 5 oz utk pump tak sampai 10 mins. cubalah.

    byk makan kurma dan minum air masak bergelen-gelen.

    ReplyDelete
  3. liza..baru tau u ada blog
    nape tak bagitau i?
    tahniah ye
    harap hasil tu makan meninkat]
    mmg akan meningkat
    prcayalah :)

    ReplyDelete
  4. Trima kasih kawan2 atas kata2 semangat & doa. Moga2 dikabulkan..AMIN!

    Wah kak nonie..5 oz utk 10 mins pump! Ni yang buat saya bermotivasi nak tingkatkan 'hasil tenusu' nih!

    ReplyDelete
  5. tahniah! Teruskan usaha tu. tak mustahil boleh dapat lagi banyak tu.

    ReplyDelete
  6. Thanx mirah..mudah2an berkat doa kawan2 smua makin bertambah susu saya :)

    ReplyDelete