Monday, June 8, 2009

SEMANGAT YANG HAMPIR HILANG..

Sebenarnya aku sangat2 tertekan waktu ni. Rasa macam banyak sangat masalah yang menimpa..huhu! Dan yang paling aku takuti..hati aku mula tertanya2 masih boleh berjaya kah proses relaktasi ku. Sungguh..aku amat2 takut bila perasaan ni menyerang. Aku TAKUT kecundang buat sekian kalinya. Ya Allah..memang sungguh berat rasanya untuk menjayakan proses ini. Ya Allah..Kau kuatkanlah semangat aku..

6 comments:

  1. ye..mmg berat..berat mata memandang, berat lagi bahu memikul..

    ReplyDelete
  2. Mudah-mudahan ada kekuatan disebalik rintangan itu.

    ReplyDelete
  3. Yatie & rin..memang berat kan. Ku harap diriku tabah dengan dugaan ni..AMIN! Segala yang terbaik hanya untuk Umar Bunyamin..

    ReplyDelete
  4. Salam Liza..

    ku pon kekadang rasa nak giveup juga. bukan sebab SI tak kuar.. tapi bila shinta tak brape nak minum EBM.. boleh2 sepanjang 8 jam aku di opis shinta minum 5oz pun tak habis. bila ku hidu & try EBM ku tu.. rasanya o.k jer..

    adakala tu macam nak termakan jer hasutan setan suh henti je pum.. jauh-jauhkanlah.

    ReplyDelete
  5. Mimie..mintak dijauhkan la hasutan yang -ve tu kan. Ku pun harap ku dapat mengepam sampai ke titisan terakhir. Biar pun masa tu Yamin dah 3 tahun..

    ReplyDelete