Monday, July 13, 2009

SEJUK PERUT IBU MENGANDUNG..

Sejuk perut ibu mengandung bila tengok aksi Yamin..hehe. Ni la rancangan peberet Yamin..Indahnya Iman kat Astro Oasis. Bila tang siaran ni, boleh la ibu berkemas bagai..sebab tak de siapa nak kejar kaki ibu. Kalau tak, pantang ibu melangkah kemana, mesti ada Yamin. Moga2 anak ibu terus sentiasa jadi penyejuk hati ibu..AMIN...

video

4 comments:

  1. Mal, ko nak tau anak aku tak suka tgk tv. Maybe cz kami jarang tgk tv. Tapi dia cukup suka dgn senduk n brg2 dapur.

    ReplyDelete
  2. rin, anak aku suka tgk iklan & Indahnya Iman (astro oasis). Boleh tak berkedip mata dia. Tang barang dapur pun camtu gak..abis semua dipunggahnya..pening dah aku..

    ReplyDelete
  3. liza,
    kurang2 ade gak masa2 tertentu yg dia reti dok diam2 & bg peluang ibunya selesaikan koje rumah..

    ReplyDelete
  4. kak yong, masa tu la rasa macam lipas kudung nak wat sume mende. kira dah tak yah gi aerobik dah..haha!

    ReplyDelete