Monday, October 18, 2010

CARA MEMBOLOSKAN DIRI VERSI YAMIN

Alhamdulillah, sejak rumah saya 'dipagar', yamin dah kurang mengamuk masa tgh malam. Tiada lagi gangguan misteri. Cuma menangis biasa saje sebab badan tgh tak sihat..demam + batuk..kesian anak ibu..

Kali ni saya nak citer cara2 camana yamin momboloskan diri dari rumah. Pandai betul akal dia nak cari jalan kuar..yamin..yamin..

Ni adalah pintu grill rumah mak saya. Sila abaikan simen2 yang bertompok kat tepi tu. Sebab belum abis di touch up lagi. Abah saya yang buat grill ni. Sebelum ni yang bunga tgh2 warna silver tu takde..tiba2 teringin nak pintu yang berbunga pulak..Yang belah kanan tu pintu masuk

Yang ni plak pandangan sisi..

Dan di sini lah tempat yamin memboloskan diri..boleh pulak dia muat lubang kecik tu. Berderau darah saya bila nampak yamin kat luar sebab sebelum tu dia kat dalam rumah. Gambar ni adalah aksi ulangan. Saje saya dera dia suh tunjukkan camana cara dia kuar..Pasni abah saya kena la siapkan saki baki keje yang tertinggal. Kena letak palang kat tepi tu..


Ni pulak masa kat kampung ari tu. Dia nampak kucing kuar ikut lubang tu..dia pun ikut sekali. Muat pulak tu!


Panjang betul akal anak ibu ni ye..kena sentiasa hati2 ni. Rumah tak boleh dibiarkan ada lubang..hehe


No comments:

Post a Comment