Wednesday, April 20, 2011

Keje malam tadi

Semalam ingat nak wat coklat, tapi tangan ni macam terus tertarik-tarik nak ke mesin jahit

Ni 2 helai baju yang sempat dipotong & dijahit tepi. Malam nanti kalau ada mood, leh trus jahit. Yang atas tu nak wat blouse. Yang merah jalur kelabu tu pulak nak wat kurung moden. Cuma kainnya tak beli lagi. Sabtu ni le ronda-ronda kat nagoya cari kain..haha..tak sabar rasanya!!


Tempahan baju letak tepi dulu. Hujung ninggu ni baru pulun. Sebabnya tukang jahit punya baju dah banyak yang sendat sana..sendat sini..kena wat baju baru..kehkeh!

Takpe..diet tetap diet. Sementara nak dapat bentuk tubuh idaman, kita buat dulu baju baru agar tetap vogeh..Boleh kan... :))

6 comments:

  1. nanti tempah kat ko leh tak...hehehe

    ReplyDelete
  2. mood tgh dtg kena ters buat tu.....

    ReplyDelete
  3. kak nza :

    harus kak..harus..payah mood nak mari..hehe

    ReplyDelete
  4. kalo mood dah mari, memang harus disegerakan... ;)

    ReplyDelete
  5. kak yong :

    kalau tak, kecundang di tgh jalan..hehe

    ReplyDelete