Tuesday, June 28, 2011

Saya dah berjaya buat!!

Hari ni saya pakai kain nih. Kain kipas belakang..


Bukan nak citer pasal saya pakai apa sebenarnya. Tapi kisahnya, saya tak lena tido malam dek kain 'kipas belakang' nih..

Punya lah fikir camana nak lipat bahagian belakang tu, sampai dalam tido pun duk terbayang-bayang aje..Belajar teori aje dari mak cik, tapi praktikalnya tak lagi. Tu yang jadi macam orang angau bercinta aje..tak karuan jadinya!

Sudahnya pepagi ahad lepas, sebelum yamin bangun..cepat2 capai kain. Kang kalau hero tu bangun, lain pulak patern yang dapat..

Nak dekat stgh jam gak la duk lipat..bukak balik..sampai sakit pinggang ni duk terbongkok2

Akhirnya jadi jugak...yeayyy!! Cuma tak berapa kemas lagi. Wah..pasni semua stok baju akan berkain kipas belakang gitu..hehe

10 comments:

  1. jeles la kat kau ni liza... berbakat jahit menjahit... aku ni takat jahit baju yang koyak pun belum pass :p

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Normaliza

    baju raya tahun ni semua berkipas belakang yerrr

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. mimie :-

    dulu aku pun tak reti menjahit. tapi bila baju semua dah tak muat, kena paksa diri gak belajar menjahit..jimat kos..hehe

    ReplyDelete
  4. Rozali :-

    Waalaikumsalam..

    nampak gayanya memang berkipas aje lah..ni pun dah tak sabar nak try sepasang lagi.. :)

    ReplyDelete
  5. Bila usaha.menjadi juga ya.teror lah menjahit.bolehlah ambil tempahan nnt :)

    ReplyDelete
  6. wah, confirm raya ni semua baju kain kipas....hi...

    ReplyDelete
  7. bestnye dapat jahit baju raya sendiri..asik tempah je..hmmm

    ReplyDelete
  8. Ummi Salsabila :-

    Usaha tangga kejayaan..sampai terbawa-bawa dalam mimpi camana caranya nak wat kain tu..hehe

    ReplyDelete
  9. kak nza :-

    mmg confirm!! hehe..

    ReplyDelete
  10. nurfarahana :-

    meh belajar sini belajar. tada caj yuran. cuma bagi 'pengeras' ayam golek ngan pulut kuning aje..hehe

    ReplyDelete