Thursday, June 4, 2009

SETAHUN YANG INDAH

Sedar tak sedar dah setahun aku bergelar IBU kepada UMAR BUNYAMIN. Pengalaman menjadi ibu memang sungguh mengujakan. Walaupun penat, tapi bila melihat segala perkembangan & keletah Yamin cukup membuat segala lelah terubat. Semoga anak ibu menjadi anak yang SOLEH bila besar nanti..AMIN!

Setahun

11 Bulan


10 Bulan


9 Bulan

8 Bulan



7 Bulan



6 Bulan




5 Bulan

4 Bulan


3 Bulan




2 Bulan



1 Bulan



New Born

2 comments:

  1. salam Liza,

    alhamdulilah.. dah setahun ya! seronok kan jadi mama ni :) shinta dah 9 bulan++ tapi hari2 ku tetap rindukannya kat opis :)

    kata org anak ni tetap 'budak kecik' bagi ibu bapanya.. tak heranlah mak ayah kita masih dok sibuk itu ini hal kita meskipon kita dah besar panjang & sudah berumah tangga.. bagi ibu bapa.. anak tu selama-lamanya 'budak kecik' yg perlu di guide sampai ke hujung nyawa. agaknbya kelak bila kita dah tua.. kita pon akan mcm tu juga..

    masa anak kita ni kecik je lah kita bleh manja2 dgn dia.. bila dia dah besar kelak dia akan ada jalan & haluannya sendiri.. sedih la bila ingat saat tu akan tiba jua nanti.. tahun2 yang pertama inilah tempoh indah yg mesti kita nikmati sepenuhnya kan..

    ReplyDelete
  2. Betul tu mimie. Mak ku juga masih lagi layan ku macam budak kecik. Ingat lagi masa mula2 ku nak bertunang. Mak & abah ku duduk termenung macam tak percaya. Katanya aku belum besar lagi..padahal umur ku dah 25 tahun waktu tu..hehe! Mugkin kita juga akan layan anak kita macam tu nanti Kan.. :)

    sekarang pun ku macam tak percaya Yamin dah setahun. macam cepat je masa berlalu. ku pun sedih bila ingat akan tiba juga masa untuk Yamin ada jalan dan haluan sendiri. maknanya ku kena 'gomol' Yamin puas2 nih.. :)

    ReplyDelete