Tuesday, September 8, 2009

PUASA DAN KURUS??

Aku rasa la kan sejak puasa ni badan aku macam dah slim sikit. Baju2 lama pun dah boleh masuk. Pastu ada jugak dua tiga orang tegur aku dah nampak kecik sikit. Pagi tadi gi surau (bukan untuk tido ye..) capai timbang..macam tak sangka dah turun 5 kg!!! Hohoho..gumbiranya rasa.

Rasanya aku kena ucap terima kasih banyak2 kat Yamin. Kalau difikir2, Yamin memang memainkan peranan utama untuk men'slim'kan aku. Mana tak nya, orang sibuk2 berbuka, dia sibuk2 nak makan. Terpaksa la aku suap dia..suap mulut aku..suap dia..suap mulut aku. Tak de feel langsung nak makan. Last2 makanan aku tak abis, makanan Yamin yang habis.

Pasni target aku nak turunkan lagi 5 kg..untuk dapatkan berat IDEAL. Tapi kalau dapat turun lagi 9 kg lagi bagus. Baru MANTOP macam anak darez dulu..wakaka!!!

2 comments:

  1. tahniah le dh turuh byk tu....kak nza blum timbang lg ni sejak posa...rs dh turun gak ckit ni...

    ReplyDelete
  2. Ha..cuba pi timbang. Musti dah turun gak tu.. :)

    ReplyDelete