Wednesday, May 12, 2010

MENCARI MOOD KERJA....

Pagi ni saya datang kerje dengan penuh bersemangat yang dibuat2 setelah di'brain wash' oleh encik hasben. Sejak kebelakangan ni tak tahu la nape hati ni duk meronta je nak berenti keje. Macam dah takde feel je nak datang opis..huhu...

Oh..ho..setelah berfikir semasak2nya, saya rasa ada beberapa perubahan yang perlu saya buat dgn mengeluarkan duit poket sendiri untuk pastikan mood saya untuk bekerja terus segar membunga..harapnya dapat la membantu..

1. kemas meja yang besepah ni. kalau boleh, letak bunga sket..



2. pastikan wayar berselirat kat bawah meja ni di kemaskan. smua tu bukan la saya punya. tapi wayar setiap pc smua duk lalu kat saya sbb saya duk sebelah server...



3. nak beli almari kecik sendiri. kalau tak, sume barang2 saya kena letak atas lantai yang bak suci dalam debu..



4. Kerusi ni macam nak tukar sendiri. mintak kat opis tak dapat2. masuk 3 tahun dah keje..sakit belakang tau duk atas kerusi ni..



5. yang tiang seri ni, tak tahu plak nak buat apa..hmmmm. nampak tak wayar server yang berselirat kat belakang tiang tu. mmg bahaya tahap gaban kedudukan meja saya nih..huhu

Bila fikir2 balik, saya rasa memang persekitaran tempat duduk saya ni mempengaruhi emosi lah. Takpe..takpe..biar saya buat sendiri perubahan sikit2. Harap2 la boleh membantu saya lebih bersemangat nak kerja..AMIN!

3 comments:

  1. kdg ada mood trkdg xde mood langsung...hu.hu.hu....

    ReplyDelete
  2. Saya pun dh lama ilang mood kerja.. :P

    ReplyDelete
  3. kak nza - saya pun camtu. tapi banyaknye yang tak de mood..huhu

    Jiey - nak tak nak kena sabar je la kan..

    ReplyDelete