Wednesday, June 9, 2010

MINGGU YANG AGAK SIBUK



Malam semalam mood berkobar2 nak menjahit tiba2 datang..Mula2 kena buat dasar dulu. Walaupun baju kurung, saya masih lagi gunakan dasar. Rasa lebih konfiden kalau potong kain guna dasar..saya kan budak baru belajar..hehe



Yang berselerak ni dasar baju kurung pahang mak saya



Yang ni pulak dasar untuk baju kurung saya




Ha..ni la dua pasang kain yang nak dijahit tu. Yang merah menyala tu mak saya punya. Dia cukup tak berkenan dgn pilihan saya. Nampak terang sgt katanya..tapi saya paksa juga dia terima..hehe. Yang warna lembut tu saya punya. Ala2 ayu gitu..PERASAN!



Malam semalam baru sempat potong baju kurung saya..Harap2 la sempat siapkan dua pasang baju nih. Hari ahad ni nak pakai untuk kenduri kawin sepupu saya.

Yang menjadikan misi ni macam misi mustahil IALAH sabtu ni saya kena buat 200 biji cup cake untuk kenduri tu jugak.

Wah..wah..lepas ni saya kena jadi super hebat, super tangkas dan super segala super..takutnya nak membayangkan kesibukan saya sepanjang minggu ni..dah la en. hasben kerja malam minggu ni. Yamin..jgn la awak ngamuk ye nak..

Yeah..saya mesti boleh lakukan..YAKIN BOLEH!!


Aha, yang ni pulak 2 lagi tempahan yang sempat saya siapkan hari sabtu & ahad lepas..nampaknya setakat skang ni paling banyak pun 2 pasang baju je dapat saya siapkan untuk tempoh seminggu lebih (sabtu + ahad)..




No comments:

Post a Comment