Friday, December 10, 2010

HARI NI NAK BALIK AWAL..

Tik..tok..tik..tok..tgh tunggu masa je nih. Kul 3 nanti nak ca..alif..but. Nak kemas-kemas barang. Sok abang ipar (abg kepada en. hasben) nikah. Dapat orang Kuala Selangor. Famili hasben dari johor sume dah sampai sini semalam. Kiranya petang ni sume nak bertolak kesana..

Tapi saya dgn hasben akan menyusul pepagi esok sebab hasben keje plak malam ni. Adohaiii..mintak-mintak la kami tak sesat. Bukan apa, dah macam jadi tradisi plak asal kami gi memana je mesti sesat dulu baru jumpa jalan yang BENAR..ala-ala pepatah jauh perjalanan luas pemandangan gitu. Tapi dalam keta mulut ni pot-pet-pot-pet usah cakap la..haha!

Dan yang paling penting, sok adalah BUFF-DAY saya. Yippie..yippie..yeayy..sudah melangkah setapak lagi ke angka 31. Muka masih kekal tanpa kedutan lagi..perasan!

Bulan 12 ni kiranya sarat dengan tarikh penting nih. Di mulakan dgn hari lahir hasben 2/12, hari lahir saya 11/12, hari lahir abah saya 13/12, dan ulangtahun perkahwinan kami 24/12. Semoga dengan pertambahan usia-usia ini akan bertambahlah lagi kematangan dalam jiwa kami..AMIN.



6 comments: