Thursday, December 16, 2010

RASA NAK GEGET AJE BUDAK INI...GRRRR..

Semalam ibu rasa nak geget je la budak ni...Pas balik keje terpaksa singgah gi MyMydin sebab ada stok makanan yang dah abis. Terpaksa la berdua dgn anak bertuah ni.

Tengok la gelagat dia..






Ni pulak dah dapat apa yang diidamkan. Amboi...sampai dua! Dah pegang tak nak lepas dah. Nasib la pegi dengan ibu. Kalau ada abah, memang tak dapat la nak lebih2..


Ni pun nak jugak..


Memang jadi 'tarzan' lah semalam. Sume duk pandang senyum2 je. Haipp yamin nih..hilang dah ke'ayu'an ibu. Sama-sama duk terkejar..terjerit..kat dalam MyMydin tu.

Dalam keta duk nyanyi2 gembira sebab dah dapat mainan. Lagu Maher Zain lagi..tapi bunyinya lain lah "Insyaaamah..yu pine duuit" (InsyaAllah u'll fine the way..gitu kan lirik asal dia. Tak berapa pasti pulak)

Ingat nak marah la dalam keta, dah dgr lirik lagu tu jadi macam lawak pulak. Yamin..yamin..ada-ada aje la...



4 comments:

  1. Yamin!Yamin! aku klu kuar berdua pun mmg tk ayu la jwbnya. dok main kejar2 lagi.

    ReplyDelete
  2. kiki... kat kedai aku mggu lpas ada bdak kcik main lari2 pastu tetiba snyap, upanya tkencing dlam kedai aku.. xpsal2 spupu aku kna buli dgn aku cuci.. hehe..

    ReplyDelete
  3. rin - tu la..abis berserabai. dgn nak pegang barang..nak kejar yamin..duk jerit2. tapi sempat lagi snap gambar tu..hehe

    ReplyDelete
  4. ustaz - bagus ko punya customer service..hehe. Insyaallah kalau takde aral, tahun depan anak aku plak yang akan duk berlari kat kedai ko..

    ReplyDelete