Thursday, January 6, 2011

Hari yang sadis

Pagi tadi terpisat-pisat nak bangun. Badan sengal-sengal, hidung plak tersumbat. Adoi..rasa nak MC jer..

Tapi terngiang-ngiang plak sore bos suh masuk meeting petang ni..hadoi..Cukup tak gemar kalau disuruh masuk meeting IT. Dulu studi Social Work..keje plak bahagian IT & Publication. Lari Bidang sungguh!! Dah la jadi kerani cabuk aje..huhu..tak baik kan..janji ada keje..syukur...

Pagi tadi plak jalan jem macam apa ntah. Hujan..semua pakat2 bawa keta kot. Nak terseliuh pergelangan kaki ni. Nasib keta auto. Sudahnya sampai opis kul 8.25 pg. Dah tak bersih rekod di awal-awal tahun..huhu

Ni bos suh wat itu ini..tapi duk ngular jap wat entry..hehe. Saje nak luahkan perasaan. Idung tersumbat. Kena nganga mulut jer nak bernafas. Tekak pun jadi kering. Adoi..sadis sungguh hari ni..




13 comments:

  1. Ila - Owh..jgn racun diriku..hehe..

    ReplyDelete
  2. MAl, mknlah 2 biji vit c yg dh dipatahkan 2.

    ReplyDelete
  3. Rin - dah makan. sekali dgn esp. tu yg bertenaga sket

    ReplyDelete
  4. aduhai....kalu camtu mmg xlarat nk kerja.

    ReplyDelete
  5. kak nza - mmg tak larat rasanya. dah rasa seram sejuk je badan nih..huhuuu

    ReplyDelete
  6. takpa2, esok dah last keja..dpt cuti dua hari pasni..takyah amek mc, buruk rekod :)

    ReplyDelete
  7. salam nor,
    nnti tinggalkan address kt email akak ok..
    nnti baca n3 ni :
    http://4fn1mn.blogspot.com/2011/01/thanks.html

    ReplyDelete
  8. kinna - dah mc pon..ari jumaat tak leh bangun..huhu. awal2 tahun dah buruk rekod..uwaaa..

    ReplyDelete
  9. ala sianya dia, sabar erk nanti jangan lupa makan ubat tau

    ReplyDelete
  10. Amy - demam dh ok. idung ni je sok sek lagi..huhu

    ReplyDelete
  11. info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat

    ReplyDelete